Παράπονα – Διακοπή Ασφάλισης

Τι μπορώ να κάνω, εάν η ασφαλιστική εταιρία καθυστερεί να καταβάλει την αποζημίωσή μου;

Θα πρέπει σε πρώτη φάση να ζητήσετε από την ασφαλιστική εταιρία συγκεκριμένες διευκρινίσεις για τους λόγους που δεν σας καταβάλλει την αποζημίωση.

Ακολούθως, εάν δεν ικανοποιηθείτε από την απάντηση της ασφαλιστικής εταιρίας, μπορείτε, εφόσον είστε τρίτος ζημιωθείς, να υποβάλετε συγκεκριμένη καταγγελία είτε στη Γεν. Γραμματεία Καταναλωτή είτε στην εποπτική αρχή των ασφαλιστικών επιχειρήσεων (Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της ΤτΕ). Εννοείται βεβαίως ότι μπορείτε να ακολουθήσετε και τη δικαστική οδό.

Στην περίπτωση που το παράπονό σας στρέφεται κατά της δικής σας ασφαλιστικής εταιρίας, μπορείτε επιπλέον να απευθυνθείτε και στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Πλ. Κάνιγγος 20, τ.κ.: 101 81, Αθήνα, τηλ.: 210 38 42 930 & 935, φαξ: 210 38 21 241,
e-mail: info@efpolis.gr και grammateia-katanaloti@efpolis.gr

Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (Δ.Ε.Ι.Α.) της ΤτΕ

Ελ Βενιζέλου 21, τ.κ.: 102 50, Αθήνα, τηλ.: 210 32 01 111, φαξ: 210 32 32 239,
e-mail: info@bankofgreece.gr

Συνήγορος του Καταναλωτή

Λ. Αλεξάνδρας 144, τ.κ.: 114 71, Αθήνα, τηλ.: 210 64 60 612, 210 64 60 284, 210 64 60 458,
e-mail: grammateia@synigoroskatanaloti.gr

Μπορώ να διακόψω την ασφάλισή μου από μία ασφαλιστική εταιρία και να συνάψω νέα με άλλη;

Μπορείτε να διακόψετε την ασφάλιση από μία εταιρία και να συνάψετε νέα με άλλη. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει όμως να προσκομίσετε στην παλαιά εταιρία το σήμα και το συμβόλαιό σας, καθώς και μία επιστολή με την οποία να ζητάτε τη διακοπή της ασφάλισής σας. Εν συνεχεία μπορείτε να επιλέξετε μία άλλη εταιρία για την ασφάλισή σας.